Wednesday, October 8, 2008

hari2 mendatang bagi bakal ibu ;)

tajuk yang agak gedik sedikit… namun membuatkan aku tersenyum sepanjang hari bila terkenangkan hakikat sebenarnya.. nothing much to share but sj nak kasi tau diri ku ini supaya bersabar dengan dugaan sepanjang pregnancy.. xtau la org lain juga begini or else.. but after i know that i’m pregnant suddenly tekak trus transform menjadi pahit keloya2an.. tp oleh sebab nak makan kan untuk si dia yang dlm perut ni.. terpaksa juga gagahkan diri menelan ape yg patut.. ubat aje 4 jenis nurse bagi kat aku.. then kene amek protein, vitamin n zat2 lain untuk development baby… aku rase aku da gemux…argh…bertambah gemuk.. is it true??? tell me guys! pasal sume bj kurung da jd kurang selesa.. nak kene wat baju baru la gamaknye.. ni br nak masuk 2 bulan.. uish risaula..takut nti leh obes.. OMG no!!

ok guys… ni je untuk hari ni…coz after this nak g sambung kursus oracle + PHP.. em.. rindu kat hubby..2day dia outstation ke Kluang.. but for me everyday dia outstation psl dia x tinggal pun dgn aku.hehehhee… k chow!

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...