Tuesday, May 12, 2009

SELAMAT HARI LAHIR!!

arini hepi sebeday (wawa anak buah aku yg sebut camni) suami sy iaitu en.mohd khairul izwan. dia sgt berharap anaknya lahir hari ini juga. namun...masih xde rezeki. mlm2 slalu da terasa cam nak bersalin. tp xjugak aku beranak.. apepun keadaan agak busan juga xberkerja ni.. tp masih buleh dikawal dgn bantuan dial-up internet ni.hahaha!

tahun ni beza..xmacam tahun2 sblm ni.ada hadiah.tahun ni aku ckp kita budget2 je. aku bg hadiah ni..yg dlm perut ni. bkn tiap2 tahun leh dpt. aci dak?? sbnanye.. da xtau nak bg hadiah pe. dr becinta dlu mcm2 da bg, korang sebut je. cuma bb ni spesel la... xpnah bg lagi.huuuuhuu

ape2pun. saya cuma nak mempamerkan perasaan sayang sy pd dia dgn cara masak makanan febret dia mlm ni.. 2 je yg termampu wat ms ni.. bb ondway.kompem lahir bln 5 nye.. daddy dun wori k!

kwn2 kat upsi.. camne keadaan skrg? kita ni kerajaan BN ke PR? jgn sok aku nek keje tetiba kene orientasi baru lagi udah..yela kerajaan baru..manelah tau jumaat mau angkat cuti jugak!
ape2la janji skrg ni..sy sdg menantikan saat2 tersebut dtg.. saat2 sakit nak beranak 2..

k sblm display gambar anak sy yg chumel itu..ini sy paparkan gambar sy ketika bb utk anda sume bygkn muke bb sy nti....daaaaasgt chumel kah sy..kecik2 da pandai cenyum...

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...