Wednesday, August 26, 2009

AkHiRnYa...

setelah 48 jam berhempas pulas, mencari gali, menggunting tampal bagai..AKHIRNYA aku bjaya tkar template blog nih.. (amacam ok x nama blog n description LEBIH SIUMAN DARI KEBIASAAN..hahaha)da jd cam rutin lak.. 6 bulan skali tkar tempalte.. gilernye letih tkar template ni.. nak tampal+gunting yg xlarat 2. thankx a lot pd sume yg bg dorongan n galakkan walau secara xformal.. aku da mcm putus harapan da mals nak lyn template ni seb bek ade yg encourage.. so pada sesapa yg aku xlist kat bloglist 2 sila lah tgalkan url anda di shoutbox aku.ok!

----------------------------------------------------------------------------------------------

ada hamba allah wat lawak separa kelakar separa seram hari ni.lawak berikut berbunyi begini:
dia : hallo ini PTPM ka? sy mau tanya psl apa sy xbleh download sy punya fail dlm MyGuru?
aku : erm.. mau download ka upload?
dia : aiyaa.. apa r? download ka upload sy pon xtau.. mau letak fail sy dlm MyGuru la.
aku : oooo itu upload..mcm ni.
aku pon ajar la dia upload fail, then dia xpuas ati pasl notebook dia xkuar popup.
dia : ape psl n/b sy xde kuar itu popup?
aku : oooo mungkin u punye browser block itu pop up..u pkai browser ape? ie ka mozila?
dia : ape itu ie? sy xtau la sy pakai sj.
peh ade lagi org camni (dlm hati)
aku : cbe u tgok browser 2 punya simbol..ade tulis ie atau ada gmbr bola orange biru?
dia : o..oo ade tulis ie
so aku pon ajar dia camne nak enable kan popup.. so jgn ingat org terpelajar master,phd, phd++ ni pandai sume benda.. ada gak yg dwang xtau. n kamu yg ade phd++ jgn pandang kami ni cabuk sgt..walau ade diploma jek..masih mampu lagi nak ayam2 kan korang tau..hahahaa (kdg2 aku sj kenekan dwang ni..) sekian kisah ari ni...

1 comment:

  1. Salam kenal..meh tukar2 link..Selamat menjalani ibadah puasa..

    Oh ya, nak tahu pasal penemuan Antivirus H1N1..meh tengok kat http://miela77.blogspot.com/2009/08/bio-herbal-anti-virus-sesuai-utk.html

    IKAN PEKASAM TASIK RABAN HANYA RM30 UNTUK 5 BUNGKUS TERMASUK POS..EMAIL.. Miela.77@gmail.com
    Meh buat duit raya kat sini… http://www.danaraya.com/?id=miela77

    ReplyDelete

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...