Tuesday, September 15, 2009

RaYa GiVeS mE mINOr DePREsSiOn

bersoping raya..berbuka puasa..menjamu mata..bangun sahur..buat kuih raya.. sedikit memberi tekanan pada hidup aku skrg ni..mane idaknya dlm kekalutan bersiapsaga untuk sambut syawal beberapa kesilapan tahap dewa2 telah terjadi.argh..tensen. so 1st time raya tok maira agak kalut la kesimpulanya.. aku masih xpat nak lupakan kesilapan aku 2.. apekah ia?? biarlah rasia...

ari sabtu lepas p soping sakan(walaupon kata xmo soping). 2 pon psl rm250 tersebut..dapatlah hamba membeli bj raya 3 beranak. dr rawang direct tros ke kota damansara melalui jln lama tembus lak kat bt cave. mangaih...jem la plak..so sempat jugak sampai kat tesco dlm kol 6.. p la cr bj kurung moden katenye..tp org KL manede benda murah..baju cam kaftan pon rm400.00. bling..bling..mata laki aku tgok tag price 2.. telan air liur gak la.. so then pegi giant lak.. buke pose ngan akak aku. seb bek dia lanje.hehee jimat disitu. cr bj raye..idak bekenan. 3 x aku masuk shop yg sama.tokey 2 da xlayan pon.. tp aku dulik pe..aku nak beli bj aku bkn beli bj tok ko pkai..hehehee.. setelah penat bjalan..pk..pk..pk.. aku kenan yg kat tesco. so drive back 2 tesco n bought bj kaler PINK diulang kaler PINK.. lari dr tema + luar biasa.. aku bese beli bj at least 2 color.. tp kali ni lain mcm aje.. mungkin da kelabu mata n munkin psl bj maira pon asyik pink aje..heheheee then balik...

sampai kat umah, laki aku masak pebret dia.. maggi goreng pedas berapi.. ni resepi dia.. xbaek nak bohong..memang sedap pon.wpon aku ckp kat dia xsdap..heehee. waktu kat jam da kol 12.30am..mata da nak totop.tbe2 darling mintak sambal sotong satu!! tok sahur.. aku cdg nak masak waktu sahur...tp laki aku kata xmane dannya nak masak waktu sahur..bek masak dlu pastu tdo.. sambil membebel tp slow2la..aku pon masak..tbe2 zasssss... tangan terkena periuk..abis tangan kiri aku ni ade cap mohor..aksesori tok raya tahun ni..xyah p wat tatu..dpt pree2 aje. laki aku pulun gelak dlu..pas2 br dtg tulun.. hasilnya sehingga hari ni masih pedih n kulit dia nak tgl lagi sakit nih..nak2 time kene air..adusssssss....insaf aku!!

2la cite aku ujung mgu lepas.. penuh kontrobesi.. p soping sampai maira tertido2 dlm stroller dia.. kat parkson rawang glamour kejap.psl dia menjerit satu floor 2 tgok je...hehehe sekian terima kasih n saya akhiri dgn ucapan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN..SEMOGA BERSUA KEMBALI SETELAH PUAS BERAYA..

p/s: jgn pakai contact lense wane klabu ms soping..nti mata jadi kelabau
jgn durhaka pd suami nti kene periuk panas..wa..wa..wa..

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...