Monday, July 5, 2010

m.u.h.a.s.a.b.a.h

Kadang2 ade masa kita xkisah ape je yg kita buat
Kita xpikir ape perasaan org lain
Kita xpk apekah tindakan kita akan effect org lain
Yg kita utamakan diri kita, perasaan kita, kehendak kita….
Hari ni sy rasa mcm nak menginsafi perbuatan saya…
Andai kata tuhan cabut nyawa kita..at least kurang skit berat sebelah kiri ni kan..
Ok…sila baca dan menjiwai luahan ku ini….

Suami…saya tau sy kdg2 bertindak di luar kawalan…
Sy bukan ego, tp sy dah biasa independent.. maafkan saya….

Mak… saya tau saya degil, xmo dgr nasihat
Sy bukan memandai2..Cuma saya suka mencuba…maafkan saya..

Adik beradik… saya tau sy slalu menggunakan kelebihan saya
Sy bukan tamak…tp saya suka bila mak gembira …maafkan saya

Kawan…Saya tau saya agak kasar dan telus…
Sebenarnya saya bukan benci kamu..tp sy tegas…maafkan saya

Maira… ibu tau ibu kdg2 xlayan kamu…
Ibu bukan xsayang…Cuma ibu letih…..maafkan ibu

Pada sesapa yang ade terasa hati dengan saya… maafkan saya……
Sincerely from me… luv u all!!
p/s: this is the other side of me..

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...