Friday, November 19, 2010

independent bukan sombong

south park character as a mommy

i'm a kind of person yg xsuka bergantung harap pd org lain.. mungkin sebab i grown up w/out a father by myside.. dah biasa berdikari n berusaha sendri.. melihat mak membesarkan aku n adik dlm keadaan yg sederhana pada awal tahun 90-an dlu.membuatkan aku rasa xperlu nak membebankan mak sgt. mungkin pada sesetengah org...golongan seperti aku nmpak sombong.xsuka nak mintak tolong org. tp memang azalinya begitu.sehabis mungkin aku akan cuba selesaikan masalah dgn sendri.. kdg2 sifat ni memakan diri.

apesal arini agak emotional ye?? bukan ape.. arini PC aku suddenly xley ON. aku dah cuba settlekan mslsh sendri.. but it's too technical for me to understand.though i am an IT person.. benda2 mcm ni kdg2 susah nak catter...melainkan kita dah biasa buat keje2 maintanence.. so i called for my technician to come and settle the problem.. till now it has been 2 hours waiting, still no body come to my office..

rasa agak tension sbb xley buat keje.tp dateline dah dekat. dahla pojek ni aku buat sorang. tertonggeng2la makcik ni nak settlekan.. ni pon sebenarnye dah mintak extend tarikh dateline.. kalau xsiap end of this month..matila aku!!!! burukla rekod aku!!!

huh!!! i wish i have the capability to solve the problem...so xpayah harap sgt org lain nak settlekan masalah ni.. benci! benci! benci!!

FYI using camtasia n lecture maker make my job much easier...but since i have to design the template n scatch the story board too...it's driving me crazy coz i'm not really good in designing....damn!

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...