Thursday, December 30, 2010

piala AFF suzuki milik malaysia

seingat aku.kali terakhir aku tgok bola dlm keadaan sgt teruja adalah masa piala dunia 2006. masa 2 siap bangun pagi psl nak tgok bola, belanda lawan brazil kot.dengan housemate, naG..huhuuu good memories never fade!!

semalam satu sejarah baru untuk Malaysia, dan jugak satu sejarah baru dlm hidup aku..aku tgok bola sambil berpeluh sejuk..huhuu tangan pon sejuk..naik bulu roma.. game smalam so~so je..sbb malaysia memang ketatkan defence..sume bola dia sepak kasi kuar..mcm mane pon bolos 2 gol.. tp bagus juga dpt 2 gol.xdela mat indon sume ngamuk2 sgt.. 

walau camne pon, malaysian player terbaik la!! terutama goal keeper.. aku rs dia la pemain yg paling nampak cool. tabik spring toin~ toing~ kat hairul fahmi. no wonder kelantan punya team cam power... sbb keeper dia terbaik aku rs dlm Malaysia!!

i'm Proud to be Malaysian!! we r good in squash, badminton n now football too.... love u all!! makin naikla saham player malaysia.. 
congrats!!!

sebab u all... esok satu malaysia dapat cuti... thanks wey!!! terbaik r korang!!!!

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...