Monday, January 31, 2011

umairah dah kene kipnep!

in malay kipnep means culik..

srrrrooooooooooooot ~~~srooooooooooottt maap ye hingus banyak..baru pas nanges puas2!! huhuhuuuuu.... sedeynye td masa tgok mak mertua pangku umairah dlm kereta nak bwk blk kampung.. ni 2nd time bagi umairah dok kampung tanpa aku.. yg buat aku lagi sedey 2 psl maira wat saja je..mungkin dia ingat aku ikut dia balik kampung kot... xpela.. aku doakan dia xmeragam dlm kereta n diorang slamat sampai..janganla mlm2 nti dia cari2 aku lak..sian mak mertua kang xley tido... maira..maira... sampai ati soh salam ibu pon xmo tadi.. huhuhuuu

tp xdela aku ni sedey sgt.. sbb ekcelli esok pon aku da nak blk kampung pon..after keje.. or silap2 xtahan sgt after lunch n solat trus berdeeeeeeeeeezuuuuup sampai kampung.. hehehe...lone ranger ni senang jek..ikut suka hati kita la bila nak gerak kan.

mak mertua aku sukala..pasala anak dara 2 dpt ikut ida. aku ni bukan senang nak bg org bwk lari maira 2. maklumla...aku yg jaga maira sejak baby sorang2kan.. kalau aku sedey pon aku cite kat dia. kalau aku marah pon aku cite kat dia..tinggal dia 2 xpandai ckp je.. kala dia pandai cakap kompem dia marah aku..dok cite benda2 org dewasa kat dia..huhuuu

tadi sebelum dia pegi..aku sempat gak pesan kat dia.. jangan nakal2! kalau nenek soh makan 2 makan tau... kalau soh tido 2 tido la.. jangan main kat playground waktu tghari, nanti itam.. ok? dia siap angguk..yekyek0oooo0 jek..cam paham dak kecit tu!! pergh....rindu lak!! siang2 ni xde la rase sgt maira 2 xde..sbb aku keje kan... n normally pon anta umah BS. cuma kalau malam jap g.. mau aku pon ujan sama macam cuaca skrg ni..huhuuu

maira...ibu rindu u la!!!!

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...