Tuesday, June 14, 2011

tanjung malim kene tempias gempa bumi sumatera

tepat jam 11.05+-..kami di Universiti Pendidikan Sultan Idris dapat merasakan gegaran minor disebabkan gempa bumi ini.. aku n bbos aku yg duduk sebelah menyebelah jugak tergamam kejap..bos aku ingat dia nak pitam..aku ingat aku pening sbb minumteh tarik potong kaki, manis melantung pagi td.

hakikatnya..........

kami dapat rasa gegaran minor itu.. takut jugak.. my 1st experience..gegaran juga dikatakan dpt dirasakan di klang,putrajaya,dan kawasan yg sewaktu dgnnya..dlm berita satni bagi tau gegagran berskala 5.9 skala ritcher.. dirasai di selangor,selatan perak dan wilayah persekutuan.. tiada amaran tsunami dikeluarkan!

kuasa Allah..punya jauh lokasi gempa bumi.. kita disni masih boleh merasainya..ALLAH HU AKHBAR!!!

sekian berita terkini!

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...