Monday, July 25, 2011

Photographer separa Profesional.

seperti yg dijanji2kan.. dipersembahkan.hasil nukilan jauh disudut hati ku ini...
 fokus sebenar adalah semut.tp xmacam fokus semut.. ye..ye... aku xpandai :(
 ni teknik curi2 tangkap..lagi xpro langsung..kah3
 ini model seluar jeans.. slalu model kan tunjuk ponggong aje.. hahaa
 fokus pada buah sebijik itu...jgn pandang yg lain..angap je yg lain 2 xde disitu...
gambar ni aku dedicated kan  kpd Nokia Malaysia.. walla~~~
 PTPM kesayangan ramai..lalala~~

 splashing water...berjayala jugak capture gambo air ni..walau xberapa fantastic tp blehla kan..


 texture.. aku tgok gambo ni cam meremang2 bulu roma...aku geli kat corak 2.. u  rasa tak? rasa x?
this is 1 of my fav. picture..walau korang kata xlawo..aku tetap suke gak.. ade nilai estetika gitu...hahaha

agak2 aku ni ade talent x nak jd photographer??? kot2 la bleh challenge si semy otai..kah3..nak kalahkan saiful nang cam kelaut sgt kan angan2 tu... kata cikgu kursus yg aku pegi ni.. ade beberapa faktor yg membolehkan kita menghasilkan gambar yg menarik. faktor paling penting adalah.equipment yg mencukupi dan bersesuain dgn subjek yg hendak di rakamkan.. aku setuju!!! bak la DSLR sebijik.. nilai estetika, bakat, semua 2 leh dtg kemudian..leh diasah bro!!

chill!! chill! so ape u kata? nak panggil i jd OP ur wedding?? hehehe... call me..call me... :)

-END-

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...