Monday, August 15, 2011

15 Ramadhan

pagi ni semangat lain mcm. mungkin sbb dah separuh bulan kita berpuasa. n bila teringat hari ni radio da start pasang lagu raya. yeay!!! semangat2.. umairah da start sebut perkataan dgn jelas. pagi td dia bangun awal. pas subuh dia terjaga.psl aku dok membasuh bilik ayor. terkejut gamaknye sbb cermin dlm toilet jatuh.berdorai cermin muke den.

nak dijadikan cerita. aku tgh dok menggosok pagi ni.tetiba dia kata 'abu...nak asyik' adoiyai... dah pandai mintak nasi. seb baik ade nasi balance sahur td. aku pon bagi nasi letak ayam skit n sup telur. 5 minit pastu..dia sebut 'abu..nak yam..nak ok..ok' hahaha dia nak ayam plak. dah habis mkn nasi dia ckp 'nak a'ir' hehehe..tergelak2 aku dgor dia sebut sume perkataan 2.. good girl..

pagi ni nek kete, mcm biasa maira trus bukak cd pebret dia..lagu2 kanak2. tiap2 pagila aku dgr lagu OLD MC"DONALD had a farm..sampai terngiang2 masa wat keje kat opis. hehehe.. tp tibe2 lagu raya berkumandang kat hot.fm..tetiba dia tutup cd dia.n dia ckp 'abu...ayeee' hehehhe soooooo cute. habisla den dia da pandai nak sambut raya..gamaknye da pandai salam keruk la ni.. hahaha sudaaaa

 this is the song...


ok...sape tau nape blogspot xley embed youtube??
thanks ikmal zainal for the info..hehehee

4 comments:

  1. gud girl... mmg takleh embed pon... dah try byk kali jugak dulu.. tak tau lah nape

    ReplyDelete
  2. kat post kan ade insert video.. klik from youtube,, leh lah masukkan video youtube kat blog..

    ReplyDelete
  3. kak ct... mmg maira good girl..

    ReplyDelete
  4. mal thanks ok! mcm mane leh terlepas pandang ni.huhuu

    ReplyDelete

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...