Tuesday, March 31, 2009

TOLONG!!!..jangan paksa en.ismail utk pilih aku sebagai owner ipod shuffle itu.......2

peh..makan dalam jek kalu peserta i-pod cik mail baca tajuk aku..hahaha.. bukan pe makin panas tajuk makin terbeliak mata cik mail nak baca entry aku nih. memula 2 aku cuba r buat2 macam xnak layan contest nih.. tp makin hari makin tbayang2 ipod free kat mata nih.. kdg2 nak tido pun dgr bisikan ipod(huhuuuuu bermomok' rupenye contest nih! haunted just like the UNBORN movie...).

k, sape cik mail?? (kira halal la aku panggil short form nih). korang leh baca kat cni.pasal actually aku pon xkenal dia.tp dia ni unique pasal dgn rela hati, tanpa paksaan atau sogokan> dia nak bg org ipod shuffle. tanpa perlukan anda utk menari shuffle.(da mule nak ngarut la aku nih). yang paling syooook.. kita bukanlah wajib memberikan komen yng memberangsangkan sj, malahan kita boleh mengutuk beliau.. 2 kan memang kegemaran blogger ms kini. sebab itulah saya mengundi tok dia http://www.mohdismail.net/blog/, saya mesti pilih!!

inilah dia >poooojaaan hati ku

ape syarat2 dia..
>samada kene ikut twitter,
>tulis entry
>or tangkap gambar.
mudah jek bro n sis nak menang nih.. tp nasib la kalu ko mmg lucky... so bdk2 yg nak menang cepat r cr cik mail ni.. wat ape dia suh.. nti mesti dia petimbangkan penyertaan korang..

update tok skrg ni..memang trafic tgh jem kat blog dia. semua org tergila-gila n terkejar2 hadiah yg dia nak bg...
kelihatan sume kwn2 blog tgh berebut sambil tersengih.. menyembunyikan tektik masing2

bukan pasal nak tgok gambar lisa surihani 2. ramai jejaka yang dgn rela memberi laluan mudah tok cik mail mendapat kan lisa demi utk memenagi ipod shuffle tersebut. so korang sume standby aje.. silap2 kompem cik mail yang dapat lisa surihani..pasal da lebih 44 org yg ckp cam 2.hahahahaha!

so aku pon da pk kan gaya yg sesuai tok posing cik mail nye url nih.. ape ingat ibu mengandung xde style?? serupa itu berita hot dalam newspaper.. identity pemilik gambar dirahsiakan.hahahaha!!!

sume org nak wat gambar chantik2 . so aku decided to make the picture much more controversial then ever. peh macam mangsa kene tipu along lak!

4 comments:

  1. ko pun ikut ke contest ni..aku baca je..huhuhu!

    ReplyDelete
  2. abdus > sape kate xlawan..ni tengah asah parang ni nak fight back entry kau..hahahaha

    azura > mustila ikut... ipod free org nak bagi weh!!

    ReplyDelete
  3. if only i have time..huhuhu! Aku doakan ko berjaya la, nad. Leh aku tumpang dgr lagu best2..itu pun klo ko bagi.hehehe!

    ReplyDelete

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...