Tuesday, July 21, 2009

di tag sewaktu cuti bersalin

salam sume,
da 2 bulan x bukak blog budak balkis berapi zass... 2, rupenye bdk ni taq aku. sori kis aku ckp ko gilo, tp mmg gilo pun.aku tgh pantang pon nak tag.hahaha.. tp 2 la koje blogger ni. tag cni tag cna.kdg2 wat2 diri kene tag.psl xde entry nak tulis.hahaha. so dgn penuh rasa bahagia aku jwb tag ko ni ye kis!!

1.Ape perasaan anda sekarang?

- perasaan cam nak lempang jek sebiji waja evo yg follow kete aku rapat2 pg ni. ape dia ingat dia jek ade enjin power.ceh! nak potong, potong ajela.xyah nak usha2 bumper kete aku. (perasaan = EMO)

2.Saya nak makan?
- cheese cake secret recipe (branch br nak bukak kat tjug malim ni) n 1 benda lagi sagu mata ikan mkn dgn air gula melaka n santan pekat.wow! mantop.

3.Saya tak suka?
- tak suka sgt kalu sakit perut ms kat umah. nak ek2 susah psl maira xmo dok swang2.hahaha. lagi satu aku xsuka sorang dak pompuan ni. muka je baik tp hati busuk bau bangkai tikus.

4.Impian saya?
- nak ada bisnes online.tp sampai skrg xtau nak jual ape :) n satu lagi nak beli honda stream sebijik.huhuhu..

5.Haiwan yg saya tak suka?
- khindzir. psl ko la ade H1N1 skrg ni. kalu x..aman aje M'Sia.. n lipas aku geli btol. nak2 yg leh terbang 2. anai2 pon xsuke. psl pnah dgr dia mkn kayu.bunyi dia mcm mengetip2. meremang bulu kaki aku.hahaha

6.Saya harapkan?
- bjaya dlm hidup dunia n akhirat kelak. n harap sgt umairah jd anak yg solehah n bijak pandai.AMIN.

7.Jika boleh putarkan mase?
- nak blk pd masa ayah masih ade.peh sedey lak.huhuhu..psl xdan spend masa lama dgn dia.nak mak n ayah get together again.if i could. SAYANG AYAH!!

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
- Umor 34, sama la ngan ko kis. anak mungkin 2 or 3. da steady je. gaji da sedap. da ada kete stream kaler hitam. umah 2 tingkat. i-phone sibiji. nak jg mak psl mak da pencen. harap2 leh kurus skit pon jdla. bisnes online pon da mantap. huhuhu impian tinggi gunug everest!!

9.Handphone saya adalah sebuah?
- mesin buleh kuar suara yg slalu menghubungkan sy dgn hubby n family yg jauh. device tok record suara sy yg merdu.bila terasa nak nyanyi. rakam gambar2 yg halal sahaja. n device ini slalu berbunyi lagu andrea n backbone.

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- skali aje. pecaya x?!

11.Saya suke pada?
- org = suami saya n baby saya
- benda = laptop cabuk saya
- lokasi = cameron highland.ada rasia kat cni.hehehe
n yg paling suka kan. suka sgt kalu ko xyah tanya byk2 lagi...

12.Kawan2 saya?
- baik2 blaka, mulut manis, senyum simpul, kentut wangi, ringan tangan, kepala warna-warni, hati bunga2, mata bersinar, gigi putih, ada jgk yg ngokngek

13.Pernah dikhianati?
- penah je. aku ingat lagi cite ms zaman study dlu. pnat2 wat pojek, mata sampai lebam2, last2 masa present ada lak org yg interprem cam dia yg wat sorang jek...(sape ek???)

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
- nak pijak dia sampai mati.hahaha cam south park nye cartoon 2.

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag:
penat la syik tag org jek. da la followers xramai. pe kate. sesapa yg rs diri dia cantik n ensem jwb la tag ni.ok!! ha..pe lagi korangkan emsem n lawa..jawab ajela..

3 comments:

  1. wahh..aku nak jawab la. bile lagi nak perasan lawa kan hahahaha ;p

    ReplyDelete
  2. ya tahniah phana..anda memang sgt lawa..kerana jd petama yg jwb tag aku.hahaha

    ReplyDelete
  3. timekaseh jwb tag aku. wahaha... aku plg suke ayat ko " nak pijak sampe mati"

    ReplyDelete

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...