Tuesday, August 18, 2009

kerana maira aku jd peramah...

entry kali ni nak kasi tau sume org..menjak da ada maira ni aku tiba2 dpt kwn baru tnpa diduga. mcm mane? sbg contoh..td ms kat surau ade la sorang hamba allah ni tgh pam susu dia psl keje xpat BF bb kan.. so tbe2 terdetik kat ati nak tanya dia psl bb dia.. so bercerita la kami dlm 20 minit jugakla..masing2 anak 1st. so kongsila pengalaman. bb dia da 4 bulan bb aku br 2 bulan.. sama2 girl. borak mcm da kenal lama je.. sekali aku blk kat opis ni..br aku teringat..nama dia pon aku xtanya..muka dia pon aku xbape cam. so pas ni kalu jumpa mesti xingat.huhuuuu

em.. kalu sblm ni org slalu kata aku ni xperamah n muka cam garang..tp skrg aku da berubah tau.. sgt mudah ditegur org n sgt mesra.hehehe.. mungkin hormon hepi dpt anak xabis2 lagi.. masa ngandung ari 2 hormon xstabil..jgn ada yg wat lawak xpandai aje..mesti kene aku paw..paw!! la ni xpe.. lawak xpandai pon aku layan...siap tolong panjang2kan lagi.hehee

skrg pon tiap kali pandang org ngandung..aku mesti terdetik kat ati..kesian. bkn pe aku tau kepayahan org ngandung ni.. ada yg teruk sgt ada yg steady.. mcm aku sdg2 ajela dlu.. wat ms ni kat opis ada sorang tgh preggie.. nmpk cam lemah jek.sume org kate beza dgn aku.aku dlu sblm cuti pon gonjeng lagi.. ke sana ke mari..rilek jek.. siap drive g kl sendri.. tp xpela sume da slamat skrg. maira pon nak masuk 3 bulan ni. Alhamdulillah!

1 comment:

  1. Jd peramah bile dh ada anak?btl3..akak pon sama kalu tgk ibu ngah dukung anak mst tegur...jd peramah semacam. Mayb sbb anak perempuan so hormon mgandung pon tak abih lg.Masa preggie dulu pon peramah sakan..tambahan plak akak nikan memang peramah!!hihi

    ReplyDelete

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...