Monday, August 17, 2009

budak kecit blog comey..

bersempena dgn wawasan kearajan dan juga wawasan aku yg nak membentuk anak bistari, celik IT.....dengan itu aku dah bangunkan blog untuk maira. tapak ni aku sediakan..so that when she knows how to used computer, i would give it 2 her..for her 2 continue as she grows up.

wat masa ni aku lah yg wat entry kat cni.. bagi pihak miara. kira mcm her diary 2 be la.so bila dia da besar nti..dia leh baca apa yg dia da buat kat ibu n daddy dia. so dia leh calculate usaha, penat lelah ibu n daddy..hehehee. supaya dia dapat hargai ibu n daddy ni ye..

aku akan cuba update kepandaian terbaru maira..dr masa ke masa.. supaya nampak continuity development maira.. dr baby sampaila jd kanak2 yg cerdas pintar nti. so kwn2 blog ni blog untuk ibu dia bersuka ria ok... untuk update tentang maira please go here > http://sayangmaira.blogspot.com/. nak tgok gamba2 cute dia..leh la tgok citu. ok daaa

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...