Thursday, August 13, 2009

CSI Miami - new season wat aku jd bengang & ramalan bonus tahun ini!

huh! mlm td tepat jam 10, dgn penuh semangat berkobar2 aku tekan butang astro 701. last season CSI Miami, horation caine mati kene tembak masa kat lapangan terbang. jadi aku nak tau la sape yg bunuh. psl yg wat suspen 2, slah sorang CSI, si wolfe 2 dpt sms"it's done". membuatkan penonton lagi kompius. kemungkinan dia yg bunuh.. byk ramaln dr peminat2 setia CSI ni..

tetapi apa yg mengejutkan (sebenarnye aku cam da budget je..) horatio xmati, dwang pakat2 wat tipu2 mati tok kaburkan mata musuh2 horatio.. mcm xbest lak kan.. patut ganti la horatio 2. CSI las vegas pon da ganti ketua. CEH! terus ilang mood aku nak tgok . aku bkn pe 50-50. kdg2 suka horatio ni tp kdg2 xsuka psl dia ni sarcastic giler. dgr cara dia ckp la kan.. kdg2 pedih telinga aku cam dia ckp kat aku lak.huhuuu

k. abis pasal CSI. ni nak mintak ramalan kawan2. ape kes BONUS tahun ni. ade dgr ura2 x? ada yg da nampak pekeliling ke. mengikut ahli nujum aku yg xberbayar(ramai ni), mcm 70% xpat je. aku rs cam dapat.. koran lak camne? votela untuk dptkan ramalan yg lebih persis! n komen skit pasal pe PM xmo bg bonus??

bulan september ni ada bonus x?
sudah mestila ada
x ado, x dapek den nak nolong
x pasti n xnak tau
pollcode.com free polls

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...