Wednesday, August 12, 2009

sayang.... da 2 bulan 2 minggu 2 hari

alhamdulillah... dalam sekejapan sj, maira da 2bulan ongoing ke 3 bulan. da makin besar anak ibu. panjang akalnya skrg. kegemaran terbaru..suka sgt tengok tangan dia sampai juling2 biji mata.. br perasan dia ada tangan agaknya..last week belikan permainan fisher Price, bergerak2 ada lampu tp tangan dia lagi menarik dr pmainan 2.

skrg kalu ketawa pon da bunyi. kdg2 kuat terlebey. mcm da besar sgt je. tengokla gambar dia 2.. bukan men lagi. senyum.peh...comei! ada lesung pipit.heheheee. skrg suka bejaga pagi dlm kol 1pg kompem bangun ajak main2... kdg2 aku xlarat layan, aku baring je sebelah dia sambil senyum. dia suka tgok mulut kita. selagi mulut kita senyum, dia anggap kita layan dia, walau pon mata ibu ni da tutup.hehehehee

maira da pandai cam suara. kalu ibu tepon daddy dia or nenek dia..mesti dia tersengeh2 n tercari2 dr mana dtg sore 2. bijak btol budak tecit ni. aku suka btol cubit pipi dia. n semestinya suka sgt cium dia. baby ni wangi dia lain mcm.. xde bedak or minyak wangi yg leh tiru bau baby. bau syurga kata org tua..suci, bersih..xla wangi tp kalu kita cium dia..rase cam sedap je kan..

xsaba nak tgu maira besa n pandai jalan n ckp...mesti sonok kan.huhuuuu. ada something yg aku nak share dgn kawan2 yg da jd ibu..kalu nak bg anak pandai membaca cepat..lehla cuba explore blog ni ok>genius baby on board . aku pon nak test power.. so good luck n moga bb kita sume jd bb genius..AMIN.

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...