Friday, August 21, 2009

SaLaM RaMaDhAn & MaAfKaN AkU


Seperti mana yang telah diumumkan oleh penyimpan mohon besar diraja"Alhamdulillah..sihat lg atok ni ye" kita akan start pose hari sabtu ni.. so aku dah pon siap siaga berkira2 apa nak makan tok sahur n buka pose.. dlm senarai 1st option adalah sumber utama makanan bulan ramadhan iaitu pasar ramadhan.. da start da tebayang mcm2 jenis air n kuih muih berkaler2 yg bkl wat kita terliur nti.. n yg penting sblm pose aku nak mkn eskrim vianetta..iklan kat tv 2 tetiba wat aku terliur...cis mcm bdk2 btol..huhuhuu
n kesempatan ni..aku nak wat confession ttg kesalahan yg aku da pon terlanjur wat pd sume org..moga ramadhan kali ni membawa keberkatan kepada aku n amal ibadah aku diterimaNya..amin..

-1st skali nak mintak ampun maaf..susun jari kaki n tgn kat mereka yg jd mangsa gamba2 aku upload + caption2 yg ngarut 2.. sj jek gurau2 ye...mangapp...

- pada mak.. mintak maap mak psl ari 2 org n along p repair kete suh mak jg maira jap.. tp org ckp org p beli susu.. terlama lak 2.. seb baik mak xmarah..huhuuu

-pada hubby..ari 2 ayg yg sorok kan rokok abg tp sj wat xtau..maaf ye. ayg geram psl abg 2 10 minit skali ngepam asap aje.. satu hari suntuk laki aku cr rokok dia.. sampai astagfar..dia ingat dia yg da nyanyuk slah letak..sian.ayat dia yg wat aku xtahan kan >"ya Allah.. kuatkanla ingatan aku..kat mana lah aku letk rokok ni..jgnla tua kan aku ya Allah.."hehee sori!

- pada ana..ari 2 aku ngumpat ko aku kata"budget btol si ana ni..beli kete xnak ckp ngan aku..nti aku sumpah kete dia jd mengkarong". ni ms aku marah..skrg da ok..aku sumpah jadi ALPARD ek??

- pada liza..aku slalu geram tgok status ko kat ym..cam busy giler je..pnah skali terngumpat ko ngan n***..huhuuu ampun ye.aku bkn pe, jeles sbnanye."nape keje aku xbyk cam liza??"

rasanya takat ni je kot aktiviti ngumpat n kesalahan aku bg tahun 2009..yang aku pasanla. so pada sesapa yg aku terkasar bahasa sila sms ON DOSA KAU ke 017208****. nti aku balas or call tok wat pengakuan.hehee. akhir kata.salam ramadhan , puasa ikhlas n jujur..moga amal ibadah kita diterima Allah. n kalu umur panjng.bersua kita di Aidilfitri... wassalam.....
trimala lagu ramadhan datang dr Tompi untuk halwa tinge korang..

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...