Monday, August 31, 2009

Si KeMbAr N YaYa dA besAr

macam xpecaya sekejap aje budak2 ni da besar.. si kembar da 3 tahun.. yaya da 2tahun 27 ogos lepas. sabtu lepas p lepak PJ. umah depa. tgokkan gelagat kembar, kelakar btol. macam2 bahasa dia yang aku xpaham..hehehee... antra yg wat aku blur2 adalah.. motor panas.. apekebenda maksudnya.. aku tanya kak aku> ropenye motor panas ni motor mat2 rempit yg laju2 2.. kira panas la kan..ala mcm aksi panas..port panas.. peh bdk2 ni kecit2 da pandai..hehehe. makin besar muka kembar ni pon da makin cma.. susah aku nak cam mula2.. then da lama skit br aku knal yg mana abg nish yg mana awish.. ikuti temubual eksklusif aku n kembar>

aku : awish! kembar 2 ape?
awish : kembar 2 org la...
aku : yela org macam mane?
awish : org yg hebaaaaat sgt (nada penuh perasaan)
aku ; hebat ke? macam mana 2...
abg nish : ala..kembar 2 mcm abg la..
aku : yela mcm mane?
abg nish : ni..ni..mcm abg ngan awish.(sambil tarik awish dlm keadaan memaksa)
awish : mcm adik yaya jugak..
aku : cuba abg tgok muka awish cma ke dgn muka abg?
abg nish :haah la cma..hikhikhik..haahlaa....
aku : mcm 2 la kembar, bkn mcm adik yaya.. abg n awish je yg kembar
abg nish : mak! abg n awish kembar! kembar! kembar!!! nak tgok upin ipin la..

ha... 2 la interbiew aku ngan bdk 2org 2.. depa paham depa kembar.. tp xtau nak describe kembar 2 sebenanye mcm mana.. mak slalu main hentam je panggil bdk2 2. tp da besar ni depa slalu tlg betulkan nenek dia "ni abg nish la nenek...", "ni...awishla nenek..".hehehe.


ni dia yaya, awish n abg nish


ni cik yaya = 1400watt volume suara dia!


cuba teka mana awish n mana abg nish??? = abg nish yg blakang muka kurus skit, awish muka bulat ckit..kalu tgok pale..awishnye pala ada kemik skit.kesan kene pijak abg masa dlm perut.huhuu

2 comments:

  1. Ha..ha.. itu nenek sudah kantoi kat belakang..ha..ha

    ReplyDelete

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...