Tuesday, September 1, 2009

HEPP!!!! BiAsA LaGi DiA

aku: xnak! xnak dik! xmo beli
bdk: nanti kak dengar dulu sya ckp
aku : hah! pekebenda
bdk: niha..saya nak ju..
aku: da..da..jual2 xmola..akak xnak beli
bdk: bknla kak..saya nak tanya kat mana nak jumpa manager store ni.. ada msalah skitla.. staff 2 biadap dgn kwn saya ni
aku : huh! manager? staff? akak xkije sini dik
bdk: alamak yeke kak?! sori2...

bdk 2 pon trus blah sambil ditertawakan oleh kwn2 dia. hampas kelapa nye bdk.. ada ke aku nmpak mcm pekerja ****** store tersebut dirahsiakan.. ni la yg terjadi smlm. cik wan bantai gelak sampai si maira pon gelak jugak..hampeh 2 beranak ni.. walaupon maira gelak psl daddy dia gelak tp aku terasa mcm dia gelakkan aku..

oleh itu dr saat dan ketika itu aku berjanji xkan pakai baju tersebut bila soping kat tempt tersebut..psl nmpk cam uniform store 2..huh! malu jugak masa 2.. huhuuuuu

n pada sesapa yg wat part time jd jurujual xberbayar utk musim2 raya ni..sila juahkan diri anda dari saya ya.. psl kalu nampak je mmg saya direct sebut TIDAAAKKKK!!!!!

1 comment:

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...