Monday, August 10, 2009

telefon-i TigaG & cakera keras nak bg free je ni!!!

xfaham ke title 2? wawawa.. sempena dgn kemerdekaan malaysiaku yang tercinta pd bln ogos ni..aku berazam nak ckp bahasa malaysia saje.hehehe.. sebenanye ape yg aku maksudkan 2 adalah i-phone 3G n Hard disk percuma laa... bkn pertandingan tp peluang keemasan bagi rakyat m'sia yg pokai bonus cam xpat je tahun ni.huhu, leh la bergaya sakan raya nanti.pakai tepon-i ni.

maklumat ni aku dpt dr cik antah berantah yg begitu rajin menggali maklumat atas talian "online". mungkin disebabkan masa terluang begitu berlambak2 sehingga xtahu nak wat pe..hahaha. so kawan2 yg budiman.. mudah aje nak dpt peluang menang telefon-i. nanti anda akan dpt widget comey mcm kat sudut kanan blog aku 2.. cubalah nasib, mana tau kita sama2 leh dpt tepon canggih ni.. rm2k 2 harganya..sapela nak belikan tok aku. hari lahir sy menjelang tiba nih!

caranya mcm nih>
- mula2, klik pada widget comey kat atas 2 atau klik cni
- pastu isikan form seperti yg diarahkan.. skola tinggi 4 tingkat, xkan xpaham bahasa omputehkan? masukkan mail reference 2 sebagai email aku.. jadi kita cma2 leh menang tau.. dgn niat yg tulus..dan jiwa yg bersih..InsyaAllah bleh menang..kalu korang xletak 2 da kira busuk ati la 2, paham2la kan...hahaha.. k isi cam kat bwh ni>>
- dgn berbekalkan ketulusah jiwa korang, bersabarlah kerana satu email bertajuk "Thank You For Participating In 'iLove Malaysia' Campaign"! akan dihantar pda alamat e-mail yang telah anda daftarkan td ye..
- tekan "click" pada pautan "link" yg diberi dan salin java script yg dia bagi pd website or blog korang
- dengan rasminya anda da bjaya menyertai peluang nak menang telepon-i ni. jadi sbar n tawakal ajela.. sistem akan pilih random. doa2 la ko menang jadi aku pon leh tumpang sekaki k.pas2 hebah2 pada kawan2 lain pulak tau...

P/S: coba jangan tak coba, coba jangan tak coba, coba jangan tak coba, ewah......

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...