Thursday, September 17, 2009

iKhlAS NI X tIpU...


Assalammualaikum..salam sejahtera,

matching dgn bulan baik dan mulia ini, aku sekeluraga ingin memohon maaf kepada sesapa saje yg tersentuh hati, terpedih ulu hati, tersedak saluran pernafasan atau tersedu disebabkan tingkah laku, tuturkata, taipan sms, buzz'an ym, coretan blog dan sebagainya.. kita manusia memang xpnah bersih dr melakukan kesilapan. aku dah pon memangapkan sesapa sj yg wat dosa kat aku seperti mengumpat, kata belakang, sindir,cilok stok mkanan, buli2an, paksaan kerja, dan juga aktiviti yg aku xpat kesan..xpe mood baik ni..sume aku mangapkan..wuhahaha!

esok jumaat..aku akan pulang ke kampung dengan panduan hebat sang suami iaitu en.Wan. UPSI dgn baik hati kasi time-off so means half day je kije..tghari leh blk da.. so..untuk SEMY ko blk sabtu pagi ye..aku lalu gutrie nti sampai shah alam aku kasi hon "pon!pon!pon!" sebanyak 3 kali.. sekiranya anda terdengar bunyi hon tersebut, ketahuilah bahawa aku bersimpati dgn mu.HAHAHAHA!! kpd sesapa yg nak mintak aku bunyikan hon kete honda Vtec aku 2, sila mohon secara online..tp make sure lokasi korang 2 terletak pada route tjg malim-tangkak sj ye...

dgn ini juga diumumkan..blog hanya akan diupdate seminggu later ye.. so pd peminat fanatik blog aku "ala..aku tau ade je yg nak kene bc blog aku hari2..klu idak xley wat keje.hehehe" nantikan kemunculan post br seminggu pas aidilfitri.. k chow chin chi...

..jemput dtg rumah sume terutama yg dah ada belaan seperti alpard putih, motobot biru,
Generasi2, kenari , kelisa, kancil, Vsaya, Viva, bas seperes dan belaan yg lain.. yg xde belaan naik kaki pon buleh.......

schedule raya
raya pertama - raya ke-8 (20-27/9) mastautin di tangkak
ambush rumah.. k.aini, k.wati, ain, norin, nisa, puji, jem,yuy,imah+++ramai lg
28 onwards tanjung malim kita ye..
opismate sekalian..
*mangsa sekalin TAKE NOTE..i'm coming!!

3 comments:

  1. yuy 2 kawan aku nurul gak namenye..mcm kau..hehehehe

    ReplyDelete
  2. nampaknye aku xleh singgah ke tangkak..hahah...keta x kuar...

    Selamat Hari Raya maaP zahir bating

    ReplyDelete

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...