Monday, November 9, 2009

JeLeS...

cemburu buta btol bila tgok kwn2 p fly sana..fly sini.. bukan fly mcm waktu asrama dlu. 2 fly curik2 kuar asrama semata-mata nak p psr mlm.huhuuu.... ni fly p middle east la, london, manchester, jepun, australia, sana sinun bagai.. masa ni la rase cam frust giler..menyesal pon ade..  
2 la kau dulu soh blaja pandai2 xmo..berangan jek.. do jd gengsterla, senior samsengla...

 hahahaha what by gone is by gone. ye la 2.

orang pandai...
bila habis belajar dapat keje berbagai-bagai
sume majikan terkejar - kejar
gaji beriban-riban
travel xsempat nak ukur jalan

org pandai
poket tebal
tiap kali gaji senyum semacam
blom abis gaji ni.. da dapat gaji bulan depan
makan pon kdg2 bertanggung, pakaian berbekal..

org pandai,
mesti xpernah menyesal,
psl dulu belajar bagai nak pengsan,
dapat keputusan goyang kaki org yg dtg.

org pandai,
bukan aku,
sbb dulu aku malas
sbb aku banyak main,
skrg dapatla apa yg aku buat,
sapa2 yg baca ni bwk2 insaf,
jgn jd mcm aku,
nti ko menyesal......


ape nak jadi? ape nak jadi? samai sekarang xpuas hati!?? bukan xsyukur ok..

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...