Friday, November 13, 2009

TepI KaIn Mu TePi KaIn Ku juA...

isu dlm 360 ...mazidul kata org bandar skrg da xsuka nak jg tepi kain org... memang pon.. weh excuse me.. kita bkn nak jg tepi kain org la.. kita ambik berat je.. 2 la yg jd skang ni kat bandar2 besar.. dok serumah jantan betina.. nauzubillahiminzaliq.. jauhkan la dr keluarga aku perkara cam ni wey....

seb bek kejiranan yg aku dok skrg ni sgt bagus. amek berat sgt.. nak2 pada aku yg tinggal sorang ni. suka sgt tinggal cni.. cuma probnye skrg umah ni da terasa kecit sgt tok aku n maira.. tambahan dia da start jd mop kat umah ni. xckup ruang nak meniarap tau.. so let see.. wekend ni nak ajak cik wan p cari rumah la kot.. mane tau ade rezeki dekat2 ctu gak..

anyway next week annibesery aku n cik wan.. nantikan entry ku yg panjang lebau.. bak kate org melaka. da 2 mgu cik wan xblk tnjung malim.. keje on wekend sian dia.. tersiksa batin.. ups! hehehee.. so tguuu..entry khas minggu depan ye!!

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...