Monday, February 1, 2010

WeEkEnD iS To sLePZzZzzzzzzZZZ...

jgn harapla nak dpt membuta je wekend wey! dah ade anak ni, hari minggu pon mcm hari keje. bangun awal nak masak bubur. kalu xbangun skrg ni si kecik dah pandai tarik rambut, cubit idung, cubit mulut.. sakit xingat..hehehe.. some more maira dah pandai memanjat n meniti pd sofa n perabot2 rumah..lagilah aku risau.. dia lak jenis jatuh, nagis kejap..panjat lagi.. adoiyai... naik turun darah aku ni!!

wekend ni berdua je.yela cik wan dah p ksus. so pg duk rumah..mengemas. ptg 2 br la nak cari makan.. maira dh mamam, so ibu dia plak nak cr makan. ptg sabtu..cam biasala p pasar malam.. tp mencabar giler pegi psr berdua jek! dah la susah gila nak cr park.. pastu tpakse dokong maira sambil membeli belah.. ada la dlm 5 plastik makanan aku beli. so ondway nak ke kereta 2, aku terpaksa lintas jln.. ingatkan xde yg simpati.. tbe2 sebiji wira biru tua, berenti kan keta dia.. bagi lampu n suh aku lintas.. mulia sungguh hati mu. nmpak cam org bujang.. kete pon mcm kete org bujang.. TQ ye!! ade jugak yg berperikemanusiaan.. yela tangan kanan dokong umairah..tgn kiri bwk plastik makanan.. huhuuuu... xsempat nak hafal no.flat kereta dia..kalau x nak juga publish kat cni..

ahad pon sangat la buhsan.. maira sibukla dgn koje dia.. manjat cna manjat cni.. aku dah xlarat nak ngejor.. aku biar je dia manjat tp aku kepung sume tempat dgn bantal n kusyen.. last2 kol 12.30 pengsan sampai kol 4. 2 la main byk sgt.. dgn aku skali tumpnag sekaki.. huhuuu.. mcm daddy dia biasa buat, ptg kene bwk dia jln.. so xde kemana la.. just p beli mkn ibu n singgah kejiranan lama, rindu sgt rumah lama.. cuma kenangkan org tgh hampeh n kondisi umah yg kecik 2 je..kalu rumah 2 ok rasenye sampai pencen pon xpe dok ctu...hehehee......

ups! lupa lak.. nak wish ex-housemate tmn nusa, fazila on her wedding  and 2 rahimah ismail on her engagement.. meriah sungguh.. terkenang zaman akak dlu..tunang n sanding.. Auw!! miss that moment... ade lagi satu benda nak story..about my new neighbour..bkn ngumpat haaaaaa..... tp alkisah org umah nya keje KL. ari2 blk lmbt.. hari minggu idok ler keluar2 rumah.. jiran2 yg lain ckp.. lepas GIAN... mengekek aku dgr.. dlm hati aku ckp "mampuih aku nti! cik wan blk ksus musti kene ngumpat jugak!!" gulp! ngek btol..otak biru jek dwang ni... tp xpe..gurau2.. neighbour br sume mesra!... i like!!

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...