Wednesday, March 17, 2010

gumbira~riang ria~

ok now.. stop those entry maki-maki..marah-marah..nanti org meluat nak bc blog u... mcm bagus sgtkan sume org ko nak kondem nad! hahaha..anyway ptptn dah reply surat aku..dan dia kata "sila bayar 13K ni sblm 31 mac 2010".. mak aikh...agaknya staff dia bc blog aku la...

ok ai nak jadi baik la plak... ramburambarambarambai.... jampi diri sendri..ok mood baik dah dtg.. nak cite kisah menarik minggu lepas (menarik ke???). anyway last week aku n maira abiskan masa kat PD. alkisah daddy dia kata nak spend wekend tepi laut..huh! kedaung..tiba2 kene duty 24 jam kat kem si rusa.. so aku n maira terumbang-ambing kat rumah @ tmn pilo PD...xtau mau bikin apa.. tv ada tp yg dpt tv2 n tv3.. buhsan yang teramat.. maira pon ape lagi...abis diexplore satu rumah daddy dia 2.. panjat sana..panjat sini..kalu xcaye..ni tgok gambar ni..dgn ibu di pon dia gusti...

gusti ibu...eeeyah... gusti manje.. yg bj merah 2 ibu dia la..pakai bj tentera darat (try 2 be typical army wives..hehee)

em..main seletape lak la... teddy bear 2 letak sebelah jek

kemudian bohsan dgn benda2 tersebut..nak tlg ibu kemas bakul lak...

dan kemudian...cuba untuk pnjat katil..ups..kantoi kainbatik ai..hahaha
prasan x????? maira da pokok kelapa kecit atas pale..bkn men suka dia tgok muka dia kat cmin..aljakunan skit psl ade jambul 2...heheee

ptg tersebut..aku bwk maira p PD nak beli mamam kat psr malam..dan ketika itulah terjadi scene jejak kasih antra aku n huda (sungguh nyempreng suaramu huda)..hehehe..glamour kejap aku kat tepi jln 2.. maira suka sgt tgok kite, kuda kat teluk kemang, then budak2 berlari kat dataran teluk kemang 2.... sayang xdpt nak tgkap gmbr.. mcm mane nak tangkap gambar tgn yg dua ni dah dokong maira n pgg handbag lagi... huh!

this week nak pegi PD ke x ye? kalau nak pegi kene angkut anak dara 2 naik komuter smpai smban... erm......think..think...think.....

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...