Monday, May 31, 2010

masih lagi...

soryla pada sume peminat blog ai...tolong jg muntah ngeh3.. saya agak busy la.. last week ke jeram besu..kursus paling best yg penah saya join.. kawan2 sume giler.. next entry InsyaAllah saya buat review psl jeram besu...

hari ni baru start keje.. blur kejap.. lame dah xngadap PC. so banyak benda nak kene urus.. keje2 tertunda, bisnes online lagi... FB, email dll

so pada kawan2 yang rajin membeli-belah online..singgahla blog niaga saya = http://barang2baby.blogspot.com/
ni pon xsempat update lagi.. brg banyak dah sampai... ade yg dah diedarkan ada yang masih menunggu pembeli.. set botol avent laris.. sy dah amek 2nd batch dah!!! so jgn ketinggalan....

apepon saya nak ckp "SAYA BENCI PUDURAYA SBB TGH RENOVATE!!". disebabkan itu.. sy berjalan jauh nak ke bukit jalil..mencik..mencik..mencik.. nti ai story mori ye..daaa.... banyak keje nak buat ni..rehat jap la..ZZZzzzzzzzzzz....sampai kol 5.. erk!

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...