Thursday, July 22, 2010

heart broke

dah 3 hari saya selsema, semalam ada lah yg paling teruk.. tp cuba sedaya upaya untuk tidak ambil MC.. banyak keje, n rasa kalau duduk rumah pon mungkin akan lagi teruk..bosan, sunyi n bleh sedih kot..hehehe

saya heart broken btol minggu ni..kecik hati, tawar hati,sakit hati,dan hati-hati yang xsihat.. biasala dlm rumah tangga ada up's and down. minggu ni minggu xbaik 4 both of us.. a bit of arguement happen..

sometime sy wonder, kenapa lelaki suka fikir semua benda adlah benda yang remeh?? atau adakah wanita ni sememangnya cerewet atau terlalu teliti? siapa sebenarnya yang btol??

adakalanya tiba2 kita akan nampak segala yang kurang baik tentang dia..terutama masa kritikal begini.dan dia pon tau sebenarnya perbuatanya yang ita kurang suka 2. tp it's look like dia x amek port pon.. dia kata hal kecik je!

uh!! stress... saya perlu bersendirian...sy diamkan diri untuk elak perkara yg xelok berlaku..mungkin ada hikmah juga ye bila tuhan takdirkan kami untuk tidak duduk bersama buat masa ni..

untuk kami belajar supaya kurangkan panas hati dan keras kepala masing2..supaya kami belajar jadi air bila perlu. dan untuk kami mudah menyesali perbuatan kami yg silap..

wajah umairah, ubati segalanya...izinkan saya  lelapkan mata seketika dan redakan hati luka ni..moga esok hari yang baik untuk saya...amin....

5 comments:

  1. semoga keputusan yg diambil akan memberikan seribu sinar dalam kehidupan anda

    ReplyDelete
  2. biase la tu..kena byk komunikasi;)

    ReplyDelete
  3. thanks rizziela...for your prayers..

    soul..kau sbg husband, jg isteri baik2..

    ReplyDelete
  4. banyak bersabar ye..InsyaAllah ada hikmah di sebalik ujian-Nya

    ReplyDelete

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...