Monday, January 10, 2011

AJL 25 ~ ramai xpuas ati ana raffali menang!

hahaha... korang xbertnding pon korang xpuas hatikan.. ntah2 album pon beli yg cetak rompak aka rm5 satu CD.  lagi mau ngaku peminat setia konon.. hehehe..redha jela..keputusan dah dibuat.. yg dpt rm35,000 ana raffali.. kalau artis peberet korang menang pon bukan dia share duit 2 ngan korang.. lanje roti canai pon lom tentu... tp...seyesla..ana raffali nye sore smlm pon cam xbape mengancam..mcm xsesedap recording.. tp 2la... rezeki dia...

aku pon sebenanye paku dulang paku serpih juga..status FB aku hari ni "TOLONG JGN INGATKAN AKU KISAH SEMALAM"..psl aku frust skit yunalis xmenang.. standard la.. kalau dpt giliran depan2 ni susah nak menang.. org kata la bukan aku kata.. lagi pon persembahan dia pon xde suprise2 mcm yg lain.. 2 psl xberapa impak maksima sgt..

ape yg aku nak share arini..psl Siti... bukan siti nadiah ye.. siti nurhaliza.. aku bukan peminat mati keras "die hard" dia...cuma mmg suka dgn lagu2 etnik yg dia bwk dolu2... sioman aje muke.. tp mlm td nyanyi pon dah xbape kick..mungkin sbb bayar ciput sgt kot..hahahhaa tp yg paling marbeles....sbb dia pandai joget.. walau agak ke laut tariannya..tp still nampak comey nye.nyanyi sambil joget2..

so enjoyla korang...cuci mata ye.. this picture is shared from akaun FB Zafiq Zainal Abidin..so enjoice... kak ct.. kak ct... Lap u!!! ngeh3
opening grand wey!!! like baju dia
2 dia..dah nak start joget
ok..goyang pale.... mantop! dia nye bling2 2 pon shantek!

yeay..yeay..dpt angkat kak ct!! wewuuuuu~~~

overall AJL ni so~so je.. sbb xtau psl pe..pengacara punya lawak kali ni cam xbape jadi..so dah nak last2 masa FBI wat lawak speaking broken english 2 barulah menjadi..yg lain2 2 cam diorang membebel je... kan? kan???

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...