Tuesday, January 11, 2011

alkisah desktop background

aku rasa sume org pon pnah alami konflik dalaman cam aku kot.. xtau ler..ye ke idak.. citenye camni..arini aku ade la trima kata2 sindiran dr seorang hamba Allah ni..katanya"gmbr desktop 2 gmbar anak ko ke?? bla..bla..bla...bla... oooo ingatkan ko nye macbook"..walaupon kata2nya dlm nada bersahaja..tp disebabkan aku kenal sgt dia ni..so aku sedia maklum PHD yg dia miliki mmg PHD tahap dewa2.. bukan doctorat punye PHD.. tp PERASAAN HASAD DENGKI..

anyway..ape mslh kalau aku letak gambar desktop ni gmbar anak aku, hatta gmbar laki aku atau family aku?? ape mslh ko?? harta kerajaan ni di amanahkan pada aku untuk jaga..untuk guna bagi tujuan kerja aku..iaitu obviously dlm bidang IT. harta kerajaan ni tgg jwb aku..kalau hilang atau rosak yg nyata aku adalah penyebab kerosakan atau kehilangan sudah semestinya aku yg kene ganti..ade libat kan ko ke?? masalah jiwa btol la lu ni.. xpaham gua..

lagi pon ini satu cr wa nak motivate diri wa untuk wat keje hari2.. bukan cam lu..bercucuk tanam dlm fb jek!! hangin satu badan la dgn org cenggini.. atau adekah dia rase kecik hati sbb aku x memahatkan potretnya didesktop ku?? huhuhu pehal? g mamP#$%la.. giler btol.. aku xsuke ar marah2 camni.. tahun 2011 resolusi baru..kalau bleh xmo terlibat dgn golongan2 org PHD tahap dewa2 ni.. mencik2 mencik!!!

kla.. org camni kita xyah amek port sgt kan.. just go to hell je org camni..janji kita wat keje..keje siap..kpi tercapai..pastu markah SKT lebih dr 60%...hahaha n the main point is..gaji tiap2 bulan masyuk..huhuhu
k..la..nti aku pk2 kan nak letak gmbr dia ke x kat desktop aku..tp seyes..kalau korang nampak aku muntah 5 mnit skali 2..bukan sbb aku ngandung k..sbb muke dia kat desktop aku la 2...hahahahaaa...

anyway..korang tau kan..aku dpt macbook pro.. harta kerajaan..harta dunia.. pinjaman semata...

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...