Wednesday, January 12, 2011

silent reader OMG!!!

lately...aku perasan blog aku punye stats makin meningkat.. visit2 dari insan2 terpilih dr serata pelusuk dunia juga meningkat.. dan agak memelikkan juga pabila visit dr dalaman UPSI meningkat.. aku pon bukak la blog stats aku... dan akhirnya OMG!!!! patutla.... lihat di bawah ni
to those who listed above..  u are worth it! (maybeline new york : 2007) hahaha

ok sila abaikan ilustrasi yg comot 2 ye... sbb aku mmg fail bab2 menyonteng ni.. aku ni juruh org nye..lol! anyway aku nak kasi tau..itu tuan director punya blog telah influence org utk baca blog aku..aku pon terjah blog dia.. ropenye.. dia ade letak link blog aku kat blog dia..perghh.... habisla gua.. aku dah risau..bukan aku takut kat director ni..sbb aku pon sbnanye admire gak dgn ke azman azaman director ni menulis script2 filemnye yg amat fantasterbesssssssssttttttt!!!  cuma aku ade cite disebalik blog http://azmanlk1.blogspot.com/ tersebut.. lama dah aku perap cite ni..so ari ni aku nak cite la....

sebelum tu..puh kiri...puh kanan.. atok nenek, cucu mintak izin nak pecahkan tembelang..harap2 tok nenek halalkan mkn minum cucu ye.. hehehheee mintak2 aku xkene gam pasni..amin!

cite dia cenggini..sume staff upsi kene p interbiew kalau nak sah jawatan kan?? [angguk kalau btol!.]. aku pon xterlepas dr azab dunia ni.. masa aku p ni..aku adalah org 1st yg diintebiew.. interbiew secara peribadi ok..xmenla interbiew scr bundle..so aku pon melngkah dgn yakin masuk opis bos besar.. aku duduk..dia senyum..aku senyum... pas 2 dia sound.. xreti bagi salam ke? perghhhhhh.... aku rasa cam kene tamparan wanita tepat didada aku..eh silap di pipi aku.. so terkulat2 la aku bagi salam..siap bg salam penuh..damn!! gabra siot! 

dah lepas sesi berkenalan..dia pon cek attendance..hawau btol, terkene lak attendance bulan 2 merah banyak... pk..punye pk..punye pk...ropenye aku br ingat..that month anak aku xsihat..warded kat slim.so aku ade kat slim.. psl 2 dtg lambat skit.. 2, 3 minit je bos.. bos pon puas ati..dia kata ok leh trime reason..

then tetiba dia tanye aku ade blog x? perghhhh sentap mak nyah!! mak ingat dia pollow blog mak! hahaha tp mase 2 xcuak sgtla psl aku bukan ade ngumpat dia pon kat blog..so aku ngaku jela..aku dah ready letak kepala atas meja,untuk dikelar.... tetiba dia tanye... blog aku ke yg wat fitnah pasal..!@#@$#^$&%^ok...ok..... cuak plak nak ckp... xyah la sambung cite.. xjadi la wey... kalau nak tau cite sebenar..gimme a calll!!!

pergh xley blah.. sorry my silent reader! aku xsanggup nak mengadap lagi skali.. aku serahkan sambungan movie ni pada tuan direktor untuk dia olah n hasilkan movie yg lebih fantasterbeeeeeest!!! huhuu... kalau tn.director xde idea..apa kata cuba dok kandang unta..mungkin idea akan dtg mencurah ke landang gandum... keh3...

p/s: tq silent reader..eventhought u r silent., but i know deep in ur heart u like what i wrote.. so jgn malu jgn segan.kasi klik akunye nuffnag..skit lagi nak capai rm1000.00 lol!

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...