Thursday, January 6, 2011

sasaran koje untuk hari ni tercapai

motif koje arini nak susahkan hidup org lain supaya org lain rasa susah mcm aku tgh rasa skrg ni.... boleh? boleh ke wat cmani..xdptla jack!!! arini siapkan dokumentasi sistem yang dah lama dipinta. bukan xmo buat cuma xtau psl pe kepala jadi tingtong xley pk apemenda nak tulis dlm 2.. bukan sbb xtau..sbb beku..  sbnanye xsusah mane pon....

last aku buat manual sistem masa tahun 2006, tahun akhir diploma dlu...huhuhuu berkurun sudah..kurahsiakan... hahahaha... so mmg serius blur2 sgt..ditambah plak dgn koje lain yg dtg bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan..banyak giler serentak.xtermasuk terpaksa memegang watak pelakon tambahan @ timb.pengarah.sbb kene ganti meeting pengarah dgn tnca n dekan2 lagi.. aku pon xpaham..amende kelayakan aku yg membeolehkan aku ni ganti meeting2 besar camni.. kalo org nmpak mesti dia ingat aku ni giler kuasa.. sbnanye bukan aku giler kuasa..tp disebabkan org gila dpt kuasa jd dia gunakan kuasa dia secara giler2.. huh! tekanan ok.

papepon arini dah settle manual sistem.Alhamdulillah..harap2 aku buat dgn betul..xnak nti org pk aku wat kje hentam kromo je..sbb seyes aku xsuke kumpulan kromok.so pehal aku nak wat keje hentam kromo kan. kromo 2 bahasa jawa ke? lantakla...

skrg ni tgh produce video yg dah diedit.aku buat untuk kali ke 2..psl kali pertam td dia kata xckup space nak simpan video.. suke wat aku marah tau.. video takat 564KB xckup space mendanye.. ade je nak wat aku marah..seb bek malaikat sebelah kanan aku ni dah cucuk bahu..so tenang skit..di tambah dgn alunan bacaan ayat suci al-quran yg bos aku bukak..tenang je wat koje.. huhuhuuuu... tp at the same time aku bukak jugak THR.gegar.... suke layan lagu2 kat radio ni... perghhhh banyak ngarut aku ni!!

so esok dgn senang hatila aku kene jalankan watak aku..jam 3 ptg.. ok sengalkan wat meeting jumaat ptg..xtau ke ptg jumaat 2 kdg2 org nak blk kampung..kalau dah start kol 3 sure abis lambatnye..xkan settle kol 5.. aku dah bley agak da.. seb bek maira sporting.. ibu dia blk lambat dia xngamuk..cuma bila nampak ibu dia je dia start buat aksi2 akrobatik ala2 melintuk liukkan badan ke arah simen umah babysitter dia.. kire nak manja2 la 2..damn!! rindu ar kat maira...

k...video aku lagi 5 minit nak settle..mentara ni nak taip soalan..pastu leh produce dah aku nye digital content for dr.syairah... selamatla korang mencapai sasaran koje korang...

anyway arini punch card aku rasa telah dilajukan..sbb pagi td aku lambat 1 minit lol!!!

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...