Thursday, February 10, 2011

Alamak!! saya mengidam...

ups! bukan mengandung ye.. skrg ni banyak sgt sogokan teknologi2 canggih manggih yg buat mata aku jd kabur je nak pilih yg mane satu...huhuu kebetulan plak HTC aku ni da xbape hensem.. sape punye keje lagi kalau bukan si maira.. kat speaker phone dah nmpak kesan gigi dia.. adus..huduh sungguh touch  phone ai! semalam pon dah wat hal..kene parkinson lak hp ni.. dok restart..restart..nyampah tau!
smlm aku dah pon gado dgn Mr.apple.. sbb aku nak kan benda ni >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

bermati2an dia kata jgn beli.. tunggu ipad2..em..sebenanye aku kurengla dgn produk apple ni.. maklumla aku ni membesar dgn windows kan.. bukanye xmo perubahan..tp lagi satu hal ipad 2 beso bebeno..10" sceen xmuat nak sumbat dlm multipurpose handbag aku 2..hehehe

lagipon skrg ni android dah makin medapat tempat dihati pengguna... so sume org pon nak beralih pd android gadget..  this gadget is call Samsung Galaxy tab ye.. antara features yg best adalah... saiznya baru 7" muat2 pd tapak tangan n leh muat handbag. then dia android, tp kureng cun sbb android froyo jek..skrg dah pakai honeycomb n coming soon 2.3.3 gingerbread..pergh..teknologi cam bullet train... n some more.. this tablet leh muatkan normal size sim card n sd card..n ade kamera depan blakang yo!!! hebat x?? huhuuu

tp still jugak Mr.apple xapprove n tak mo tolong aku bit kat lelong.com.. so hasilnya aku gigit jari je la... hahahaha.. tp dgr cite motorolanye tablet pon cun jugakk.tp dgr nama motorola je aku jd lemah..teringat motorola L7 aku yg dah OKU 2...hahaha.. anyway sesapa ade niat nak beli 2..lehla beli ye.. nanti leh aku pinjam sat.. testing power...keh3..

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...