Thursday, April 28, 2011

azam baru

dah bulan 4 baru nak ada azam baru..yela nama pon azam baru.bukan azam tahun baru..tp kire ok la ade gak azam..korang ado?lupes laks naks tanye...amacam ok x template br ni? nama blog pon aku tkar..sbb aku rasa lately aku byk tulis pasal toughts aku.n most of the toughts is -ve.. so blehla kan pakai name ni? hahaha wat ever..

anyway...azam tahun ni adlah "NAK PENTNGKAN DIRI SENDIRI"..dgr cam -ve giler.tp sbnanye xla negatif sgt..sbb certain2 time kita mmg kene dulukan diri kita. sbg contoh kalau nak masuk toilet..xyah nak tunjuk baik nak bg org lain masuk dlu..tkut2 ko yg terkucil kat luar toilet... pergh example xley blah...

lately aku slalu berurusan dgn golongan bijak pandai,cendiakawan.. tp aku frust giler dgn atitude diorang.. bile aku deal dgn diorang aku imagine how people would treat them if the were acting like that.. adakah gol.penerima akan hormat dgn diorang..sdgkan aku pon diorang xhormat.. hormat means that pay attentionlakan bila aku briefing..bukanla hormat cam nak kene tunduk je bila aku ckp dgn ko!!

worst thing worst..yg menunjukkan diorang ni mmg attitude buruk.bila dah nak end of session they ask me question yg jawapanya aku dah terangkan sebelum ni.. dan bukan terang sekali ye..terang dah byk kali.. rase cam nak cekik2 jek.. tp xpe............

disebabkan aku nye azam nak pentingkan diri..so aku jlnkan tugas jela..xkire diorang paham ke idak.xkirela diorang dpt input ke idak.. sbb walau aku cuba utk sampaikan dgn sebaik mungkin.they still sembang2 with each others..n still gelak2.. dok sembang psl gajila..psl bla..bla..bla...

aku xkisah der.. coz at the end of the time..AKU JUGAK YG UNTUNGGG..adios...

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...