Wednesday, June 15, 2011

hajat belum kesampaian

27 mei lepas sebenanye besday maira..b4 tu plak which is 12 mei bday suami aku...
love both of you

tp.......sampai skrg ni xsempat2 lagi nak smbut. kebetulan tarikh 27hb kami ke terengganu.. aku berhajat nak buat majlis kecik2 untuk dia awl bulan 6. tp nampaknya bulan 6 kerja skit pack + kerja kawin waktu weekend yg harus diattend berderet2.. this coming sabtu xde kerja ape.tp nampaknye jemaah dan rakan2 crime plak busy.. next week ade retreat office..jawabnye tunda lagila sampai bulan 7.. mungkin awal bulan...

aku berangan sgt2 sbb berangan itu free kan..utk wat majlis yg kiut miut utk budak merah ni.. nak ade bbq n ade candey buffet utk budak2..just ike this
sumber:google

macam2 aku rancang..dah siap buat checklist..and ada jugak yg aku dah booked makanan pd tukang masak2 profesional..tp 2 la syg..xsempat2 jugak nak buat.. now aku tgh nak hunt utk pembuat macarons as gift utk majlis maira... dah jumpe macaron kiut miut bentuk love td...huhuuu suke2...
macaron love shap from MerisikGallery...looking forward utk menempah..if harga dia seswai la dgn budget..huhuuu so nanti kalau jadi majlis ni i jemputla u alls..2 pon kalau i nak jemputla..kalo idak kim salam assalammualikum...daa~~~

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...