Wednesday, April 8, 2009

Gathering RETRO DIT informal @ pc fair...

alkisah.. tamat sudah tempoh pertapaan LINUX installation & configuration. busy ckit la psl ade keje nak wat..berbeza ari2 lain byk ms terluang.hehehe. tetiba timbul kontroversi pasal aku invite org2 tertentu sj tok gathering kali ni. bukan niat nak menjemput org2 tetrtentu tp aku xberkesempatan nak broadcast invitation.. psl internet bkn leh guna sesuka ati ms kursus.. so secara xsengaja aku pun melantik liza da'bomb! sebagai biro perhubungan awam & korparat.. LIZA jalankan tugas anda...

actually xla plan nak gather ramai2 or formal sgt. psl memula aku cuma plan nak p pc fair. nak buang2 @ tabur2 duit.hehehe cam kayo je! so aku buzz la liza tanye2 kalu dia teringin nak hapuskan sindrom mengidam yg dia hadapi @ ngidam nak jpe aku (aku je yg wat statement ni)-[aku ke liza yg pegnant ni!??]. so dia pon bersetuju dgn penuh semangat. so aku trus cadangkan agar dpt ajak kwn2 yg lain join.. jd dr seorang bermulalah tersebarnya berita gathering informal pc fair ini..

ucapan terima kasih juga kepada en semy da'bomb-bomb psl dia wat iklan/poster express utk membroadcastkan brite ini.. pinjam hasil karya ko ni ye..
so kepada rakan2 yang free n berkesempatan nak hadirkan diri pada sabtu ini..apalah kiranya meluangkan masa. utk pengetahuan segala kos pengangkutan, makanan n sara diri adalah atas poket sendri, poket awek@pakwe atau poket mak ayah anda.. sebarang claim tidak akan dilayan...

marilah semarakkan kenangan RETRO DIT

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...