Wednesday, October 21, 2009

xDe koje.. translating the lyrics idiOtly...

this is the lyrics in english...

Lyrics | Baby When The Lights Go Out lyrics

so yg ini dlm bahasa melayu ok u all!!!
________________________________


apa?
Yeah uh
kita mula
cuba cuba
uh ape

sayang bila lampu tutup
(Yeah uh kita mula) (cuba cuba)
aku tunjukkan apehal sume ini
(datang pada mu, kau pasti suka ini)
(Uh jom kita mula) (cuba ini)

aku xrasa bersalah dgn perasaan aku
aku tau kau rasa aku xjujur
dgn cara ku melayan mu
aku xberniat nak zalim sgt
hanya yg aku fikirkan
hebat giler dgn kau pompuan

sayang aku xrasa begitu, kau tau kau ptut pecaya ku,
(kau mesti pcaya)
sayang yg ni kita tak kautim (oh tak tak)

sayang bila lampu tutup
setiap perkatan xleh jelaskan, kasih sayang dan kemesraan
aku tunjukkan apehal sume ini
sayang aku janji ko pasti dtg kat ku, jadi syang datang la kat aku,
bila lampu tutup

(Uh Yeah, cuba ni) (cuba yg ini, baris kedua pompuan)

aku tau kau rasa ini sume tipu
xguna kita nak gaduh
sbb aku da sgkut kat kau
aku nmpak yg benar, kat mata kau
aku xkan tertipu dgn penyamaran mu
aku dapat lihat yg aku dpt laluan

pompuan jgn tidakkan perasaan kau, kau tau kau patut pcaya ku
(kau mesti pcaya)
bg ku peluang buktikan aku ori..(oh yeah yeah)

sayang bila lampu tutup
setiap perkatan xleh jelaskan, kasih sayang dan kemesraan
kan ku tunjukkan pehal sume ini,
sayang aku janji ko pasti dtg kat ku, jadi sayang datang la kat aku,
bila lampu tutup
(sayang bila lampu tutup)
setiap perkatan xleh jelaskan, kasih sayang dan kemesraan
kan ku tunjukkan pehal sume ini,
sayang aku janji ko pasti dtg kat ku, jadi sayang datang la kat aku,
bila lampu tutup

da blackout pompuan lampu da xde
aku dpt rasa ko makin dekat, bukalah baju
bdn kau nampak lembut, antra kain aku baringkan kau
pompuan aku bukakan sarung kaki kau, bukak blok kau pompuan aku jatuh bwh tok ape sj
ade bende tok selamanya
macam kau dlam idup aku pompaun..2 je yg aku perlu
tiba masa nak bertenang ko buat aku jg tinggi

(Uh Yeah, aku suka tu)
(kau bkn aku)

sayang bila lampu tutup
setiap perkatan xleh jelaskan, kasih sayang dan kemesraan
kan ku tunjukkan pehal sume ini,
sayang aku janji ko pasti dtg kat ku, jadi sayang datang la kat aku,
bila lampu tutup

sayang bila lampu tutup (bila lampu tutup)
setiap perkatan xleh jelaskan, kasih sayang dan kemesraan
kan ku tunjukkan pehal sume ini, (aku tujukkan kau ape ni sume)
sayang aku janji ko pasti dtg kat ku, jadi sayang datang la kat aku,
bila lampu tutup

sayang bila lampu tutup (bila lampu tutup)
setiap perkatan xleh jelaskan, kasih sayang dan kemesraan
kan ku tunjukkan pehal sume ini,
sayang aku janji ko pasti dtg kat ku, (tenggelam)

wahahaa... gilos nye direct aku translate..ni pon da nak pecah pale. http://www.emocutez.com ni da kira lirik 18SX..hahaa..ampon sume.aku giler kejap ari ni uall!!


P/S: dis is dedicated to my exroomate mase kat kutkm.. eppa, watie, che'na, aini, mus n mcda.. miss u all so much..muaxxxhttp://www.emocutez.com

3 comments:

  1. ngeh..ngeh..ngeh..pelik bebenau bunyi lirik ni bila da translate ke BM :))

    ReplyDelete
  2. tau xpe.. kelucahan melampau..hahahaha

    ReplyDelete
  3. ate,kome xde khoje ke???hehhe

    ReplyDelete

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...