Thursday, June 23, 2011

hari ni hal keluarga

Assalamualaikum (tak jawab dosa,jawab mengada2)-skill lapuk yg diguna oleh mat rempit muke tembok saat melihat anak dara dahi licin lalu kat depan dia..ye..perangai lelaki...

letihla cite hal dunia je..skop terlalu luas..sampai sentuh banyak hati.sentap2.waktu lunch nak jeling2..hahaha kelakar la korang ni.peminat aku rupenye.. watever.. what has been written,xbleh dipadam.melekatla dlm hati korang..nanti raya aku mintak maap ye...eh..takut xsempat plakkan..so maafkan aku la kalau korang sentap..
nti raya dtg umah.kalo ade anak aku bg duit kat anak korang je ye :P bukan pe tension gak dpt e-mail anonymous yg marah2 xsetuju dgn idea aku.thanks again. hits blog pon meningkat mencanak setinggi KL tower..n thanks again... nuffnag..nuffnag..nuffnag...

to day nak story psl maira my little dughter. u know what. she can talk simple sentence now.bit..bit.. sometime i can understand..sometime i just angguk kepala..don't want to dissapoint her. and she oso like to tell story to me.. the word is like mumbling..but i really appreciate her afford..so i buat juga like faham2.. em..why not u all just watch her video, when she ikut her father pray maghir last week.. enjoice....

video

the skills is not right.but atleast she knows what is it SOLAT.. when i solat she like to stand inside my telekung..just imagine.huhuu..anyway so funny right? especially part sujud tu...hamek ko baring terus..keh3..

1 comment:

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...