Tuesday, July 19, 2011

ganguan minda daripada pesakit minda

korang ingat x aku penah cite..aku telah digangu oleh seorang manusia radikal politik  lebih kurang minggu lepas.. perkara telah berlalu seminggu..tp suprise! surprise! dia masih ganggu aku..tp skrg aku amek pendekatan berdiam diri jela..tp aku xblock dia.sbb aku rasa mcm syiok plak bleh bc fakta2 auta dia 2..keh3...

dia dok marah aku sbb aku xsuke PERHIMPUNAN BERSIH. so what? aku xsuke.kalo ko suke..suke la..
aku nak sharekan beberapa artikel yg aku rasa menarik.tp korang kene usaha lebihla nak baca artikel2 ni.tp SUMPAH xde gambau2 lucah tau... hahahaha

1st artikel..aku bg pada korang2 yg xtau cite asal bersih silalah baca BERSIH 2.0 FOR DUMMIES kalau xpandai bahasa inggeris..lantak korang la.p translate.
2nd artikel..bacalah y some people rasa BERSIH FAILED
3rd artikel..sila lah lihat dan kemudian bg point utk KEKEJAMAN POLIS ni
4rd last but not least..lihatla betapa aman nya perhimpunan pd 9hb. dan betapa khusyuknya peserta perhimpunan memperjuangkan tuntutan bersih.  link video

renung2kan dan selamat beramal!!
p/s: sesapa kenal mamat yg dok ambush aku ni..silalah bg nasihat kat dia..jgnla bising2 kat aku lg.... kesian dia dok menaip aku kdg2 baca..kdg2 tak...hahahaa

No comments:

Post a Comment

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...