Monday, July 4, 2011

pagi2 sudah ada rasa mau muntah

hari ni puasa.InsyaAllah...

seawal jam 5.00pg da bagun makan nasi. nak praktis sahur utk bulan depan.kan da start ramadhan.
nasi dah masak mlm td. so just buat telur masak kicap.paling senang.paling mabeles.paling bukak selera..
sedang enak makan nasi. tiba2 rasa kain batik mcm kene tarik2.. ada sedikit ngeri la kan
ku pandang bawah. rupunye maira dah hulur tgn suh dukung nak duk atas kusi. 
sambil aku makan suap skit kat mulut dia. nak juga lah 3,4 suap. 
settle sahur. aku gosok baju. maira plak main2 sambil nyanyi2 ala2 senang hati.
hasilnya...pagi ni pergi kerja sambil mengangkut maira yg laloq.xbleh bukak mata..
1st time ke rumah BS tido.slalunya diala yg bising pagi2 dlm kete.

tp.................... ape kes baru kol 10pg
aku dah rasa mcm nak muntah sgt2 ni
seingat aku rasa ni aku pnah rasa sebelum ni
waktu peknant maira..
adakah? 
jeng..jeng..jeng...

puasa la wey..mmg camni kot ye...

1 comment:

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...