Thursday, August 25, 2011

Alhamdulillah...26 tahun :)


tua dah aku kan....
hari ni hari apy besday aku.. takat ni berjujuk2 ucapan aku dpt.Alhamdulillah masih ada yg sayang.tp yg sayangnye laki aku sendri xwish2 pon.. ni mesti kes lupa ni..ape nak buat.... xmarah pon..dah paham sgt.. hehehe moga2 nanti dia sedar sendri yg dia lupe. br dia insaf kan..

so tahun ni sama aje mcm tahun2 lepas.. xde kek..xde hadiah. sambut waktu buka nanti makan apam gula hangus la kot. keh3...

thanks la pada semua yg wish birthday aku. doakan aku panjang umur...doakan aku murah rezeki..doakan aku dpt baby boy..tp xde sape ke nak doakan aku jd kurus??? xde? xde??? huwaaaa...... :P

__________________________________________________________________________________

2 comments:

  1. Fid doakan kak nad cepat kurus dan sihat. Amin...

    ReplyDelete
  2. hahaha..thanks fid.. nak kurus sbb nak lg sihat..yup it's true...

    ReplyDelete

ur comment is highly appreciate..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...